piątek, 22 grudnia 2017

Catkin, albo dzianina czy tkanina? ;)

Parę dni temu skończyłam testowanie nowego wzoru Catkin od Aiste, który powinien być dostępny na Ravelry jeszcze w tym roku. Jestem z tego projektu bardzo zadowolona, bo spełnia kilka ważnych dla mnie warunków: ma ciekawą fakturę, będzie się nosił, podoba mi się, był ciekawy w trakcie dziergania, poszło nie niego nie tak mało włóczki (około 660g), a  to bardzo ważne, bo trzeba zużywać te grube kilogramy, które posiadam ;) Zdjęcia kurteczki na mnie będą później, a na razie takie bardziej do pochwalenia się ukończoną robótką :)









4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta stójka:) Jak ją się robi? Bardzo ładny sweter:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Stójkę dorabia się osobno, częściowo na otwartych oczkach, częściowo na dobieranych

      Usuń
  2. Wygląda wspaniale! Czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Jak tylko pogoda pozwoli, postaram się zrobić :)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy