niedziela, 7 sierpnia 2016

Barwy Nieba w kolorze czerwonym

Najpierw oczywiście, była włóczka. Piekna, tasiemkowa Włoska Spiga, której miałam równo pół-kilo i nie miałam pojęcia, do jakiego projektu się nadaje ;)  Pozachwycałam się nią troszkę i zrobiłam taką o próbkę z myślą o zrobieniu kardiganu o prostym kształcie i ciekawym wyglądzie.















Jak to tradycyjnie bywa, rzeczywistość okazała się inna i niespodziewanie dla siebie zachwyciłam się, a potem szybko zaczęłam kardigan od DROPSa - Shades of Sky. Dziergałam i cały czas martwiłam się, czy starczy mi włóczki, a jak się okazało, starczyło na kardigan, czapkę z kominem, i starczyłoby na coś jeszcze, gdybym przednie części zrobiła troszkę krótsze ;)
Był to mój pierwszy projekt o tak prostym, wręcz prymitywnym kształcie, ale mogę już stwierdzić, że taka rzecz w garderobie okazuje się przydatna, a do tego bardzo nietypowo wygląda :)









2 komentarze:

  1. Fantastyczny sweterek w pięknym kolorze :-)
    Świetnie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Miałam co do niego mieszane uczucia, ale po zrobieniu stwierdziłam, że mimo wszystkich niedoskonałości jest ciekawy, wyróżniający się i pasuje mi :)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy