wtorek, 17 maja 2016

Patyna

Nadal nie mam normalnych zdjęć, ale pokażę jeden z moich na tę chwilę ulubionych swetrów. Kupiłam jakiś czas temu tę włóczkę (mieszanka bawełny z wiskozą) i zaczęłam myśleć nad projektem. Na początku wydawało się, że najlepsze będą same oczka lewe, bo niby najlepiej pokazują fakturę podobnych nici, ale taki projekt, mimo, iż byłby całkiem fajny, jednak w tym samym czasie mógł okazać się dość nudny ;)
Postanowiłam więc poszukać czegoś innego i znalazłam! Sweter Shell od DROPS Design. Oczywiście, w oryginalnym opisie była inna bawełna, równa i gładka, ale ja wiedziałam, że z mojej włóczki Shell będzie wyglądał jeszcze lepiej i zaczęłam dziergać.
Rzeczywiście, z każdym rzędem było widać ciekawy efekt, ale schody zaczęły się w momencie rozpoczęcia rękawów. Nie wiedziałam czy starczy mi włóczki, więc przewinęłam ją z cewki w dwa jednakowe kłębuszki i robiłam rękawy od góry. Bez obaw - włóczki starczyło, nawet jeszcze troszkę zostało, a ja mam taki piękny sweterek :)





4 komentarze:

  1. Wspaniały sweterek :-) Pięknie w nim wyglądasz - cudne zdjęcie z Tobą w sweterku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Zdjęcie se sama strzeliłam w lustrze ;) Niestety jak na razie nikt nie chce ze mną pójść na sesję zdjęciową :D

      Usuń
  2. Bardzo piękny! Niesamowity kolor włóczki - uwielbiam taki:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolor mnie też zachwycił, poza tym, włóczka również ciekawa i niespotykana :)

      Usuń

Popularne posty

Obserwatorzy