piątek, 27 lutego 2015

Sprytny myk

Ostatnio przerobiłam jedną rzecz... a jeśli sprecyzować - przerobiłam 4 rzeczy w jedną :D Oczywiście jestem monotematyczna, bo znowu chodzi o chustę, ale może przyda się to komuś do uszycia czegokolwiek innego.
Na początek miałam 4 chustki 72 x 72 cm,

rozmiar, jak widzicie, ani w pięć ani w dziesięć. Stwierdziłam, że uszyję z nich jedną dużą, ale w praktyce zszyte kwadraciki wyglądały niezbyt interesująco, no i widać było, że to są po prostu zszyte między sobą kwadraty. Marzył mi się środek cały w te wzorki, więc, obcięłam brzegi każdej z chustek w taki sposób jak na obrazku (to, co przekreślone jest czerwonymi liniami zostało usunięte) i zszyłam środkowymi brzegami (tymi, co zostały obcięte)
No i mam swoją chustę w rozmiarze 116 x 116 cm, niegłupio, prawda? ;)



2 komentarze:

Popularne posty

Obserwatorzy