niedziela, 9 czerwca 2013

Praha



Byliśmy z mężem w Pradze już drugi raz. Miasto to podoba mi się co raz bardziej, dobrze się w nim czuję, a poza tym, samo w sobie jest piękne i ma swój klimat. Co mnie zdziwiło: bardzo mało kobiet na obcasach, ubrani wszyscy są dość skromnie, ale ogólnie ludzi są jakoś spokojniejsi i bardziej zauważają ten Świat dookoła, niż np. Polacy :)
Pierwszego dnia zrobiliśmy około 20 km piechotą i jak się okazało, obeszliśmy wszystkie miejsca turystyczne i nie tylko :)
Podsumowując: było super, mam nadzieję odwiedzić Pragę za parę lat po raz kolejny :)

4 komentarze:

  1. to prawda,samiuśka prawda!!Mam nadzieję,że szybko podniesie się po powodzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jakiś czas temu zakochałam sie w Pradze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy w Pradze nie byłam, ale tym opisem i zdjęciami bardzo mnie zachęciłaś do odwiedzenia Pragi.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Obserwatorzy